Klantenservice

Heeft u vragen of opmerkingen over onze producten dan kunt u zich wenden tot onze klantenservice. Wij staan u graag te woord.

Heeft u een klacht of schademelding neem dan ook direct contact met ons op. Samen lossen wij het op.

U kunt ons op werkdagen tussen 8.00u en 17.00u bereiken op telefoonnummer 0342 422077.

 

Postpoint maakt gebruik van de diensten van Postnl en UPS.

Vragen en antwoorden met betrekking tot uw bestelling

Wanneer kan ik mijn verzending verwachten?
Indien je vóór 15.00 uur besteld is  de verzending overmorgen in huis. Dit geldt uiteraard niet voor  het weekend en voor klantpspecifieke bestellingen als huisnummergravering of speciale kleur.  (levertijd van speciale kleuren ± 1 a 1.5 week)

Wat te doen indien er schade is aan de producten bij ontvangst van pakket?
Wij pakken onze producten zo stevig mogelijk in. Mocht er toch onverhoopt een schade zijn ontstaan dan kunt u telefonisch contact opnemen op het nummer 0342 422077

Is mijn verzending verzending verzekerd?
Het pakket wat je van ons ontvangt is verzekerd middels onze transportverzekering

Kan ik mijn verzending online volgen?
Helaas hebben wij niet een dergelijk track and trace systeem.

U kunt wel per mail naar de status vragen waarop wij zo spoedig mogelijk antwoord geven.  (info@pakketbrievenbusshop.nl)

 

Is er een mogelijkheid om de gekochte producten af te halen?
Wij hebben een showroom in Barneveld waar je bestelde producten direct kunt afhalen. Wij zijn vijf dagen per week geopend.

 

Tijdelijk gratis verzending!