Garantie

Wat valt wel onder fabrieksgarantie:
- het vervangen van onderdelen of het vervangen van een geheel product als gevolg van een gebrek in materiaal of fabricage.
- het retoursturen van de zending door fabrikant/ leverancier naar klant na reparatie/ vervanging.

Wat valt niet onder fabrieksgarantie:
- het op locatie vervangen of herstellen van beschadigde producten als gevolg van correct of incorrect gebruik binnen of buiten de garantietermijn. Servicekosten worden ten alle tijden in rekening gebracht bij een benodigd bezoek door onze onderhouds/montagedienst.
- het vervangen of leveren van een nieuw slot. Sloten kunnen zeer makkelijk beschadigen door ontoelaatbaar gebruik en zijn sterker onderhevig aan slijtage dan de overige delen van een brievenbus. Uitsluitend aanvragen binnen 1 maand na levering van een nieuw product zullen erkend worden, alle overige aanvragen zullen niet als garantie afgehandeld worden. Reservesloten zijn ten alle tijde los na te bestellen als slijtageproduct. Kunt u geen passend slot vinden neem dan contact op per e-mail onder vermelding van productnaam.

Afhandeling garantieaanvragen.
- meld uw schade of probleem met het product per e-mail of brief onder vermelding van het factuurnummer van uw aangeschafte product. Telefonische garantieaanvragen zullen niet in behandeling genomen worden. Binnen 24 uur na ontvangst van uw garantieaanvraag zullen wij contact met u opnemen om de afhandeling hiervan met u door te nemen.
info@post-point.nl
postadres zie hieronder.

Voor het retourzenden van een product gebruikt u de volgende gegevens.

Postpoint
Afdeling klantenservice
Marconistraat 4
3771 AM Barneveld

Tijdelijk gratis verzending!